Ads 468x60px

miercuri, 3 octombrie 2012

Simbolurile discordiei

Am rămas și eu surprins de reacția președintelui Comisiei de la Veneția cu referire la simbolurile comuniste la întâlnirea cu Nicolae Timofti și chiar m-a bucurat răspunsul acestuia din urmă. Mi se pare a fi o declarație dictată de conjunctura politică din moment ce între Federația Rusă și organismele europene putem  remarca în acest moment un antagonism ușor care încă n-a evoluat spre un conflict de interese deschis.

Gianni Buquicchio nu vrea să-și deterioreze relațiile cu eventualii clienți din țările în care sunt destui nostalgici ai puterii sovietice care ar putea fi materia primă electorală pentru constituirea unei strucuturi transnaționale.

Punctul meu de vedere este același: simbolurile comuniste semnifică nu numai legătura cu trecutul sângeros al terorii bolșevice dar și exteriorizarea atașării la principiile unui sistem de valori ocult. Anume sub acest aspect nazismul și comunismul seamănă ca două picături de apă în timp ce Lenin, Hitler, Stalin, Himmler și Beria în acest context i-am putea numi frați.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu